اخبار
1400/12/11 چهارشنبه
در سالروز مبعث حضرت رسول اکرم(ص)
مطالبه فرهنگی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز از دانشگاه پیام نور
در سالروز مبعث حضرت رسول اکرم(ص)، هیئت رئیسه دانشگاه پیام نور استان با حضرت آیت الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار کردند.
 در آغاز این دیدار حضرت آیت الله سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز محتوا محوری و شیوه آموزشی متمایز دانشگاه پیام نور را عامل مقبولیت و موفقیت این مجموعه عنوان نمودند.
 حضرت آیت الله آل‌هاشم ضمن اشاره به شهریه پایین پیام نور نسبت به سایر دانشگاهها، به کیفیت آموزشی و شرایط ممتاز فارغ التحصیلان این دانشگاه و کسب رتبه های برتر در آزمونهای تحصیلات تکمیلی اشاره نموده و خواستار توجه بیشتر و اولویت برنامه های فرهنگی محور بصورت محسوس به عنوان مطالبه اصلی از این دانشگاه شدند.
   آیت الله آل‌هاشم در خاتمه ضمن تقدیر از خدمات مدیران و روسای سابق، از حسن توجه مدیران ارشد سازمان در انتصاب بجا و شایسته جناب آقای دکتر میکائیل جمالپور در این مسئولیت تشکر کردند.
 
 در ادامه این جلسه دکتر محمد تقی امینی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور ضمن تبریک ایام و تقدیر از حضرت آیت الله آل هاشم، اشرافیت کامل آیت الله آل‌هاشم به مجموعه پیام نور را جای تقدیر و مایه امید دانستند.
 دکتر امینی در این دیدار ضمن ارائه گزارش جامع از روند فعالیتهای دانشگاه، پیام نور را مولود انقلاب دانسته و آن را فرصت و قوتی برای نظام دانستند.
 ایشان در ادامه گسترش این دانشگاه در شهرهای کشور را، باعث تقویت بنیان و بافت خانواده ها دانسته که به حفظ هویت اصلی و آرامش خانواده ها کمک کرده است.
 دکتر امینی در ادامه به گسترش شعبه های برون مرزی دانشگاه پیام نور ارشاره نموده و تحصیل وزرا و نمایندگان پارلمانی کشورهای همسایه در این دانشگاه را مایه افتخار و از اثرات صدور انقلاب اسلامی دانستند.
 دکتر امینی در خاتمه، نقطه قوت دانشگاه پیام نور را دانشجویان جوان انقلابی و متعهد در کنار همکاران و اساتید حزب اللهی و توانمند در زمینه های علمی و اعتقادی بیان کردند.

در انتهای این دیدار نیز دکترمیکائیل جمالپور رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجانشرقی و سرپرست دبیرخانه منطقه سه با بیان اینکه حضرت آیت الله آل‌هاشم پدر معنوی استان و پای ثابت برنامه های فرهنگی و علمی دانشگاه پیام نور هستند، اظهار امیدواری کردند که با عنایات حق تعالی و حمایت و توجهات شخص امام جمعه محترم و همراهی نهادهای آموزشی و انقلابی استان، به اهداف فرهنگی و علمی عالی سازمان، نظام و انقلاب که در حقیقت رسالت اصلی و ماموریت ماست، برسیم.





تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir