اخبار
1400/12/11 چهارشنبه
در سالروز مبعث حضرت رسول اکرم(ص)
مطالبه فرهنگی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز از دانشگاه پیام نور

.

در سالروز مبعث حضرت رسول اکرم(ص)، هیئت رئیسه دانشگاه پیام نور استان با حضرت آیت الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار کردند.
 در آغاز این دیدار حضرت آیت الله سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز محتوا محوری و شیوه آموزشی متمایز دانشگاه پیام نور را عامل مقبولیت و موفقیت این مجموعه عنوان نمودند.
 حضرت آیت الله آل‌هاشم ضمن اشاره به شهریه پایین پیام نور نسبت به سایر دانشگاهها، به کیفیت آموزشی و شرایط ممتاز فارغ التحصیلان این دانشگاه و کسب رتبه های برتر در آزمونهای تحصیلات تکمیلی اشاره نموده و خواستار توجه بیشتر و اولویت برنامه های فرهنگی محور بصورت محسوس به عنوان مطالبه اصلی از این دانشگاه شدند.
   آیت الله آل‌هاشم در خاتمه ضمن تقدیر از خدمات مدیران و روسای سابق، از حسن توجه مدیران ارشد سازمان در انتصاب بجا و شایسته جناب آقای دکتر میکائیل جمالپور در این مسئولیت تشکر کردند.
 
 در ادامه این جلسه دکتر محمد تقی امینی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور ضمن تبریک ایام و تقدیر از حضرت آیت الله آل هاشم، اشرافیت کامل آیت الله آل‌هاشم به مجموعه پیام نور را جای تقدیر و مایه امید دانستند.
 دکتر امینی در این دیدار ضمن ارائه گزارش جامع از روند فعالیتهای دانشگاه، پیام نور را مولود انقلاب دانسته و آن را فرصت و قوتی برای نظام دانستند.
 ایشان در ادامه گسترش این دانشگاه در شهرهای کشور را، باعث تقویت بنیان و بافت خانواده ها دانسته که به حفظ هویت اصلی و آرامش خانواده ها کمک کرده است.
 دکتر امینی در ادامه به گسترش شعبه های برون مرزی دانشگاه پیام نور ارشاره نموده و تحصیل وزرا و نمایندگان پارلمانی کشورهای همسایه در این دانشگاه را مایه افتخار و از اثرات صدور انقلاب اسلامی دانستند.
 دکتر امینی در خاتمه، نقطه قوت دانشگاه پیام نور را دانشجویان جوان انقلابی و متعهد در کنار همکاران و اساتید حزب اللهی و توانمند در زمینه های علمی و اعتقادی بیان کردند.

در انتهای این دیدار نیز دکترمیکائیل جمالپور رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجانشرقی و سرپرست دبیرخانه منطقه سه با بیان اینکه حضرت آیت الله آل‌هاشم پدر معنوی استان و پای ثابت برنامه های فرهنگی و علمی دانشگاه پیام نور هستند، اظهار امیدواری کردند که با عنایات حق تعالی و حمایت و توجهات شخص امام جمعه محترم و همراهی نهادهای آموزشی و انقلابی استان، به اهداف فرهنگی و علمی عالی سازمان، نظام و انقلاب که در حقیقت رسالت اصلی و ماموریت ماست، برسیم.






 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر