اخبار
1400/12/11 چهارشنبه
دکتر جمالپور در گفت‌وگو با آناج مطرح کرد:
تاکید رهبر انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان بر موضوع عدالت بود/ انقلابی ماندن مهمتر از انقلاب کردن است

.

رئیس دانشگاه پیام نور و مسئول مجمع عالی بسیج استان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به کارنامه انقلاب اسلامی در تلاش برای توسعه عدالت و مطالبه رهبر انقلاب از مسئولین انتظار می‌رود که مسئولان نسبت به محوری‌ترین هدف انقلاب اسلامی یعنی عدالت اهتمام بیشتری بورزند.

میکائیل جمالپور در گفت‌وگو با آناج در خصوص دیدار مردم آذربایجان با رهبرانقلاب به مناسبت قیام ۲۹ بهمن تبریز اظهار داشت: یکی از محورهای سخنان رهبر انقلاب در این دیدار تاکید مکرر ایشان نسبت به داشتن اهداف برای انقلاب از جمله هدفِ توسعه عدالت بود.

وی ادامه داد: با توجه به کارنامه انقلاب اسلامی در تلاش برای توسعه عدالت و مطالبه رهبر انقلاب از مسئولین انتظار می‌رود که مسئولان نسبت به محوری‌ترین هدف انقلاب اسلامی یعنی عدالت اهتمام بیشتری بورزند.

مسئول مجمع عالی بسیج استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه اساسِ انقلاب اسلامی عدالت بوده است، گفت: به همین جهت برقراری عدالت فقط برعهده قوه قضائیه نیست و براساس تشیع و روایات ائمه معصوم عدالت باید در تمام جنبه‌های زندگی ما جاری باشد و این موضوع هم مطالبه مردم از مسئولین است.

وی ادامه داد: از جهت دیگر موضوع تعیین هدف برای انقلاب اسلامی و مساله عدالت در این دیدار اهمیت دوچندانی دارد زیرا رهبر انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان همواره در طرح موضوعات نوآوری دارند و امروز وظیفه ما مطالبه عدالت است.

جمالپور با اشاره به استقامت مردم در مقابل استکبار و موضع برخی مسئولین برای کوتاه آمدن در مقابل استکبار توضیح داد: تداوم یک عمل بسیار مهمتر از اتفاق افتادن آن است و این مساله در قرآن هم مطرح شده پس اگرچه وقوع انقلاب اسلامی مهم است اما تداوم آن موضوع مهمتری می‌باشد.

وی ادامه داد: دلیل اینکه انقلاب مشروطه و یا نهضت ملی نفت بعد از سه سال به پایان رسید، چه بود؟ دلیل این بود که علی‌رغم اینکه مردم و مسئولین انقلاب کرده بودند اما انقلابی باقی نماندند.

جمالپور با بیان اینکه مردم از تجربه‌های تلخ گذشته درس گرفته‌اند، عنوان کرد: مردم نمی‌خواهند تجربیات تلخ گذشته را تکرار کنند؛ مردم تبریز هم همانگونه که ۴۳ سال قبل آغازکننده انقلاب اسلامی بودند امروز با همان شور و شوق راه انقلاب را ادامه می‌دهند و این استقامت مهمتر از انقلاب است.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر