برگزیده ها
1399/1/30 شنبه
پاسخگویی تمام مراکز و واحدهای استان
دکتر معصومی : با رعایت تمامی دستورالعمل های ابلاغی مراکز و واحدهای استان در حال فعالیت هستند.

.

تمامی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در ایام شیوع ویروس کرونا ، با رعایت دستورالعمل ها و بخشنامه های ابلاغی از سوی سازمان مرکزی و استانداری ، در حال فعالیت و پاسخگویی به ارباب رجوع هستند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان :
دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان با اعلام این خبر و تاکید بر رعایت تمامی پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، گفت : با رعایت و اجرای تمامی بخشنامه های ابلاغی از سوی سازمان مرکزی دانشگاه و هماهنگی کامل با استانداری آذربایجان شرقی نسبت به رعایت مسائل ایمنی و بهداشتی در تمامی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان اقدامات لازم را انجام داده ایم .
دکتر معصومی ضمن قدردانی از تلاش های جامعه پزشکی و پرستاری کشور و استان ، بر عزم و اراده همه مسئولین و مردم جهت مبارزه و ریشه کنی این بیماری تاکید کرده و گفت : امیدوارم با همت و تلاش بتوانیم این برهه از زمان را نیز به سلامت پشت سر بگذاریم و با توسل به درگاه الهی و همکاری همدیگر شاهد روزهای خوب و خوشی برای ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم .
رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن تشکر از همکاری همه کارکنان دانشگاه در مراکز و واحدهای استان و نیز همکاران ستاد استانی ، بر لزوم انجام امور محوله به صورت شیفت بندی و دورکاری تاکید کرده و گفت : همه زیرساخت های لازم جهت انجام امورات ارباب رجوع و دانشجویان بدون نیاز به مراجعه حضوری فراهم شده هست تا بتوانیم در راستای انجام رسالت دانشگاه طبق روال همیشه حرکت کنیم .
شایان ذکر است شماره تماس همکاران کشیک مراکز و واحدهای استان در ایام پیش رو جهت بهره مندی ارباب رجوع در فایل ذیل اعلام میگردد.
آدرس سایت دانشگاه پیام نور استان جهت دریافت اطلاعات مراکز و واحد های استان :
www.eaz.pnu.ac.ir

فایل کشیک مراکز و واحدهای استان

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر